Συχνές Ερωτήσεις

Τι να περιμένω από τον καιρό;

Κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου, το φαινόμενο του «μελτεμιού» έρχεται και παρέρχεται και μπορεί να προκαλέσει δυνατούς ανέμους. Αν στην κλίμακα των μποφόρ το μελτέμι είναι πάνω από 6, τότε απαγορεύεται ο απόπλους από τις μαρίνες και τα λιμάνια στα μηχανοκίνητα σκάφη. Τα ιστιοπλοϊκά μπορούν να σαλπάρουν όταν τα μποφόρ κυμαίνονται στα 6, αλλά με την απαιτούμενη προσοχή και με πλήρωμα που έχει αρκετά καλές δυνατότητες πλοήγησης. Αν τα μποφόρ είναι 7 και πάνω, απαγορεύεται ο απόπλους σε όλων των ειδών τα σκάφη. Το μελτέμι ενδέχεται να είναι πολύ δυνατό γύρω από το νησί της Μυκόνου και προς τα κάτω μέσα από το πέρασμα μεταξύ των νησιών της Πάρου και της Νάξου έως το νησί της Σαντορίνης, ειδικότερα τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Είναι καλό να συμβουλεύεστε τις διάφορες ιστοσελίδες πρόβλεψης καιρικών φαινομένων και ανέμων κατά το σχεδιασμό της αναχώρησης σας. Μερικές φορές οι άνεμοι μπορεί να είναι απολύτως ευνοϊκοί.
Τα Δωδεκάνησα επηρεάζονται επίσης από το Μελτέμι, αλλά όχι τόσο έντονα όσο οι Κυκλάδες. Από την άλλη μεριά, το Ιόνιο Πέλαγος είναι γενικά πολύ πιο σταθερή περιοχή για ιστιοπλοΐα με πιο ήσυχες θάλασσες και ήπιους ανέμους.

Πού μπορώ να κάνω κρουαζιέρα 7 ημερών;

Υπάρχουν όμορφοι προορισμοί κοντά στην Αθήνα και στον κόλπο του Σαρωνικού που μπορούν να σας προσφέρουν μια θαυμάσια εβδομάδα ιστιοπλοΐας. Δυστυχώς τα μέρη αυτά δεν είναι τόσο διαδεδομένα όσο τα πιο φημισμένα νησιά του Αιγαίου Πελάγους. Η εταιρεία μας μπορεί να σας προσφέρει μια λεπτομερής περιγραφή αναφορικά με πανέμορφους προορισμούς σε αυτή την περιοχή. Αν επιθυμείτε να πάτε στη Μύκονο και στη Σαντορίνη, πιθανότατα να πρέπει να επιλέξετε μεταξύ των δύο ή να σχεδιάσετε τη ναύλωση σας για 2 εβδομάδες. Η κρουαζιέρα και στα 2 νησιά απαιτεί πολλές ώρες ιστιοπλοΐας και αρκετό χρόνο για να απολαύσετε τα χαρακτηριστικά του κάθε νησιού που επισκέπτεστε. Είναι προτιμότερο να επιλέξετε ένα από τα δύο. Η Μύκονος σας παρέχει τη δυνατότητα να επισκεφτείτε το νησί της Δήλου, ένα φημισμένο αρχαιολογικό αξιοθέατο που δεν πρέπει να χάσετε. Δείτε εδώ
Πηγαίνοντας και φεύγοντας από τη Μύκονο μπορείτε με ευκολία να προσθέσετε στο ταξίδι σας επισκέψεις στη Σύρο, στη Νάξο, στην Πάρο και στο Ακρωτήρι του Σουνίου. Αν επιλέξετε να πάτε στη Σαντορίνη θα πρέπει να είστε ενήμεροι ότι το νησί αυτό δεν έχει αγκυροβόλια λόγω της ηφαιστειακής του γεωλογίας. Τα νερά είναι πολύ βαθιά για αγκυροβόλι. Υπάρχει μια μαρίνα στο νότιο άκρο του νησιού, αλλά δεν είναι πολύ καλή και απέχει αρκετά από την ενδοχώρα του νησιού. Ενδείκνυται να πάτε στο νησί της Ίου, να ασφαλίσετε το σκάφος σας σε εκείνο το λιμάνι και να σκεφτείτε την εναλλακτική του να πάρετε το πλοίο για τη Σαντορίνη. Πηγαίνοντας και φεύγοντας από την Ίο έχετε τη δυνατότητα να απολαύσετε επισκέψεις στην Πάρο, στη Νάξο, στη Σύρο και στο Ακρωτήριο Σουνίου. Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Και αν επιθυμώ να κάνω κρουαζιέρα στο Ιόνιο Πέλαγος;

Θα πρέπει να έχετε ως βάση για την αναχώρηση σας την Κω και θα πρέπει να είστε ενήμεροι ότι υπάρχει επίσης και αυξημένο κόστος για τη μεταφορά του σκάφους εκτός Αθηνών. Δείτε το παράρτημα «Εναλλακτικές βάσεις» της ιστοσελίδας μας για τις ειδικές χρεώσεις. Από την Κω, μπορείτε να πλεύσετε προς τα βόρεια και τα νότια Δωδεκάνησα καθώς και τα νότια παράλια της Τουρκίας. Το νησί της Σύμης είναι πολύ γραφικό και πράσινο νησί με πολλούς κόλπους για διανυκτερεύσεις καθώς και τη μοναδική ομορφιά του λιμανιού του. Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Τι θα πρέπει να γνωρίζω σχετικά με το νερό, τα καύσιμα και τις λιμενικές αρχές;

Το νερό ενδέχεται να είναι πιο δύσκολο να προμηθευτεί παρά τα καύσιμα, καθώς τα περισσότερα νησιά προμηθεύονται νερό από υδροφόρες που δεν είναι πάντα διαθέσιμες. Η σωστή οργάνωση θα ελαχιστοποιήσει τις καθυστερήσεις στον ανεφοδιασμό νερού στις δεξαμενές σας. Τα καύσιμα είναι γενικά διαθέσιμα από βυτιοφόρα Τα μεγάλα λιμάνια και οι μαρίνες απαιτούν να επιδείξετε τα έγγραφα του σκάφους σας και τη λίστα των μελών του πληρώματος. Υπάρχει ένα μικρό τέλος ελλιμενισμού για διανυκτέρευση στα λιμάνια ή στις μαρίνες. Το αγκυροβόλι είναι δωρεάν, αλλά προσέχετε ιδιαίτερα τη λέμβο σας καθώς η απώλεια εξοπλισμού είναι δική σας ευθύνη.

Και αν επιθυμώ ή χρειαστώ skipper?

Το κόστος ενός skipper ανέρχεται στα 150 ευρώ ημερησίως συν τα έξοδα διατροφής. Η χρήση ενός skipper θα σας εξασφαλίσει περισσότερο ποιοτικό χρόνο για να απολαύσετε την κρουαζιέρα σας. Όλοι οι skippers που παρέχονται από την εταιρεία μας έχουν εκτεταμένη εμπειρία όλων των ελληνικών προορισμών και θα σας προτείνουν επισκέψεις σε μέρη που δεν είναι ευρέως γνωστά στον Οδηγό Ελληνικών Υδάτων.

Και αν χρειαστώ συνοδό;

Στα μηχανοκίνητα σκάφη παρέχεται συνήθως συνοδός. Το κόστος της υπηρεσίας αυτής ανέρχεται στα 100 ευρώ ημερησίως συν τα έξοδα διατροφής. Θα φροντίσει έτσι ώστε το σκάφος να είναι πεντακάθαρο, θα ασχολείται με την προετοιμασία γευμάτων και ποτών, θα προσέχει τα παιδιά και γενικότερα θα σας βοηθά κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας σας. Επίσης θα μιλά Ελληνικά και ενδέχεται να σας προσφέρει πολλή μεγάλη βοήθεια ως «διαμεσολαβητής» σας έτσι ώστε να έχετε εύκολη επικοινωνία με τους ντόπιους.